Utlännings skämt!

VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ EN SLAK PITT OCH EN INVANDRARE?

-EN ÄR SVÅR ATT FÅ IN OCH EN ÄR SVÅR ATT FÅ UT.

VARFÖR HAR JUDARNA SÅ STORA NÄSOR?
-DÄRFÖR ATT LUFTEN ÄR GRATIS.

VAD ÄR DET FÖR LIKHET MELLAN EN GAMMAL HORA OCH ATT HINNA I TID TILL BUSSEN?
-SLAPP SPRINGA.


VAD ÄR DET FÖR LIKHET MELLAN EN ICA-KASSE OCH MICHAEL JACKSON? -BÅDA ÄR GJORDA AV PLAST OCH FARLIGA FÖR BARN.

VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ EN POLSKA OCH EN PIZZA?
-PÅ PIZZAN KAN MAN VÄLJA BORT SVAMPEN.


VAD SÄGER TOMTEN ÅR 2010?
-FINNS DET NÅGRA SVENSKA BARN HÄR?


HUR TAR MAN DÖD PÅ FEMTIO FLUGOR I EN SMÄLL?
- SLÅR EN SPADE I HUVUDET PÅ EN SOMALIER.


VARFÖR SKALL MAN INTE KÖRA PÅ EN KOSOVO-ALBAN SOM CYKLAR?
-DET KAN VARA DIN CYKEL.


Vet du varför negrer och kosovoalbaner inte får para sig?
-Nä
Dom är rädda för att få fram en människa som är för lat för att stjäla.


Vilka tre saker kan du inte ge en neger?
Fläskläpp, blåtira och arbete.


Vem uppfann breakdance?
En neger med epilepsi.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha :D

Jag har en som kanske skulle kunna platsa in här.



Negerpojken såg sin mamma baka bröd, pojken tänkte att han skulle rpova att vara vit så han hällde mjöl över sig och sa mamma titta jag är vit.

Pojken fick en smäll och mamman sa gå och visa din far.

Pojken gick dit och fadern gav honom en smäll och sa gå och visa farmor.

Pojken gick dit och fick en smäll av farmor sen sa hon jag hoppas du lärt dig något.

Javisst sa pojken jag har varit vit i 5 minuter och redan hatar jag negrer.

2008-08-20 @ 16:45:31
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0