Dyngförkyld och hemsk kväll

2008-04-07 @ 23:01:46

Ja.. då har man gått och blivit sjuk :( snoret bara rinner, halsen och huvudet gör riktigt ont! Och på allt det så har Alexander fått torsk.. ringde BVC i morse för han varit riktigt röd och irriterad på tandköttet i underkäken i helgen.. men så klart va det borta idag bara för jag ringde. Men hon såg att han hade lite torsk och penslade på nåt lila medel..
Och inte nog med det så har han haft en riktig skrik kväll! han började vid 19 tiden och skrek KONSTANT till kl 22! Ingenting hjälpte! Han ville inte ha bröstet, inte va i famnen, inte i sängen, inte i gungan eller babysittern. Det va riktigt jobbigt! Speciellt när man har huvudvärk på det! så gav jag honom 80ml bröstmjölk i flaska medan han låg i sängen men han drack bara upp 60ml och så satte vi på musik och då blev han tyst! Och han ligger fortfarande där tyst och klarvaken! Fattar ingenting.. han totalvägrade att ta bröstet då jag erbjöd honom det minst 4 ggr/timme! Men den lilla skvätten i flaskan gick bra! jaja.. hoppas han vill äta innan han somnar och sover läääänge inatt så jag får sova ut.. Känner mig riktigt dålig idag :(

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll