Har haft fullt upp!

2008-04-25 @ 16:26:04

Har varit full rulle i två dagar nu. Igår va vi på en spansk afton på sambons sons skola. Det va buffé med en massa spanska maträtter och efterrätter som man fick betala 85 kr/person som gick till deras klassresa till spanien. Vi kom inte hem förrän efter 23 och det gick ganska bra med Alexander. Tyvärr så applåderades det en del och självklart precis när han somnat så han vaknade och skrek igen.. men tillslut så somnade han om.

Idag va det dags för första mamma träffen på BVC. Det va trevligt och det va en från föräldraruppen på MVC som va med och en som bara bor några meter ifrån oss som fick sin son sex minuter efter våran :) Vi visste att det va en som bodde här som fått barn sex minuter efter oss men inte vem.. och när man väl såg henne så kände man ju igen henne från BB.

Vi kom precis hem därifrån och har även köpt en jacka till Alexander då vi inte hade någon och det är ju på tok för varmt med overallen. Hittills har vi bara haft en tjockare tröja och filt och eller täcke om vi haft han i vagnen men det va på tiden man skaffade en jacka. Köpte en i storlek 68 så han kan ha den ett tag och även kanske ha någon tröja under om det skulle va kallt. Köpte även lite kläder till mig som va på rea och sen en klänning till dopet nästa lördag som jag ska ha.

image92

Mamma oh skrutte-plutten för någon dag sen

Andras kommentarer
Lena

Härligt att lilleman skötte sig!! Gott att även du själv fick garderoben lite utökad. Det är aldrig fel =)

Kramar L.

2008-04-25 @ 22:12:28
URL: http://minaunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll