Har inte hunnit skriva de senaste dagarna..

2008-04-17 @ 21:11:10

Har haft fullt upp med Alexander då han varit en sån väldig mammagris de senaste dagarna! Och när han har sovit så har jag vikit tvätt, diskat eller bakat inför dopet. Så man har inte haft så mycket egentid direkt.

Alexander har de senaste två veckorna försökt suga på tummen, men det går inte så bra för honom.. Man måste ju liksom ha tummen utanför handen men det har han inte förstått än. Man kan ju inte suga på tummen med tummen i näven ;) han ser fööör söt ut då.

Sen har jag börjat gå en del promenader i skogen med Diva. Då sover Alexander gott i vagnen medan Diva gone wild :) Här har hon kämpat en stund och drar tillslut upp ett litet träd ur rötterna.. Stoooora "pinnar" ska det va ;)




Har oxå tagit lite bilder under dagarna..

501045-66

Såå söt han är!!

501045-65

Älsklingen!

501045-64

Skrutte-plutten!

501045-63

Sötis!

Andras kommentarer
Lena

Såååå fina!! Bägge dina barn... KRAMAR.

2008-04-18 @ 09:44:24
URL: http://minaunderverk.blogg.se
Therese

bägge? nu är du nog lite trött lena ;)

2008-04-18 @ 11:15:16
URL: http://magnussonarna.blogg.se
Camilla

Oj det var ingen liten "pinne" söt han är Alexander :-)

2008-04-22 @ 22:51:32
URL: http://camilla2008.blogg.se
Therese

Nej. För Diva har storleken betydelse :) Hon vill bara ha stora "pinnar"

2008-04-22 @ 23:33:53
URL: http://magnussonarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll