Middag hos mina svärföräldrar bla

2008-04-13 @ 00:48:07

Idag så va vi på middag hos Peters föräldrar då hans mamma fyllde år igår. Peters syskon var oxå bjudna och dom hade såklart med sig sina stora barn och bebisarna :) Fick inte till några bra bilder idag heller.


501045-61

Den här bilden va den enda som blev "lyckad".. Sötnosarna :)

Det är något fel på min mobil! Kameran fungerar absolut inte som den ska! Det brukade bli RIKTIGT bra bilder men nu blir dom bara suddiga och antingen för ljusa eller för mörka. Har testat ändra inställningar minst hundra gånger men inget hjälper. Och nu börjar knapparna krångla så snart ryker den telefonen! Jag som aldrig haft problem med sony ericssons mobiltelefoner tidigare (bara nokias!) och den här mobilen är inte ens ett år! Men jag ska väl ändå byta upp mig.. Ville ju ha sony ericsson K850i men den verkar, precis som K800i hade, ha lite små fel som måste fixas. Men har nyss tittat lite på deras hemsida och deras kommande C902 verkar riktigt cool! Men den kommer väl vara riktigt dyr oxå :( så antingen så köper jag en annan begangnad om någon månad som inte är så jätteny så den kostar skjortan, eller så får jag vänta tills C902 inte ät ny så man kan få den billigare begangnad.. Men vi får se!

image62
Sony Ericsson C902 med 5 megapixel kamera



Sen har kvällen varit ganska jobbig. Alexander har haft ont i magen mesta delen av dagen och kvällen då han inte bajsat sen igår morse stackarn. och när han har så ont så vill han inte ta bröstet. Märkte redan under dagen att något var fel då han inte åt lika länge som han brukar. Sen vid 22 tiden bara skrek han och vägrade att ta bröstet fast han va hungrig. Så tillslut efter många försök under en timme så fick jag värma upp mjölk jag hade i frysen och ge honom 120ml som han slurkade i sig. Så va man ju tvungen att pumpa ut ingefär lika mycket för att mjölkproduktionen inte skulle komma efter. Så sån kul kväll har jag haft. Suttit och pumpat i ungefär en timme då det tar längre tid på kvällarna. Fick ut 100ml och är nöjd med det! Men det känns jobbigt att han inte vill ammas när han har ont. Tänk om man inte hade haft mjölk i frysen? Eller om det inte skulle gå att pumpa efteråt och mjölkproduktionen skulle gå ner? Kanske man inte kan amma alls tillslut.. Tur man inte har så varje kväll. Får se om det blir något bajs i morgon bitti. Blev inget ikväll heller.

Andras kommentarer
Ewie

sötnosar på bild.

2008-04-13 @ 01:01:17
URL: http://ewiiie.blogg.se
Lena

Har du ställt in hög kvalitét på mobilen. Jag hade också ingen vidare kvalitét men då hade jag glömt att ändra till HÖG kvalitét.

Kramar L.

2008-04-13 @ 16:53:57
Therese

Alla inställningar är precis som dom ska.. så det är något fel på kameran :(

2008-04-13 @ 23:02:59
URL: http://magnussonarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll