Natt amma varje natt

2008-04-11 @ 23:11:51

Jag hade ju turen redan när Alexander var nyfödd att han sov HELA nätterna.. mellan 6-9 timmar varje natt, men efter han blev en månad så hände det att han ibland ville ha en slurk vid 5-6 tiden.. sen blev det hux flux vid fyra tiden. men det va ju ok då det bara hände någon enstaka gång. Men nu de senaste 4 dagarna har han somnat vid 23-24 tiden och sen vaknat vid halv fyra! Och punktlig som en moraklocka är han oxå! sen somnar han om och sover till 7-8 tiden. Sen vill han inte sova mer så då är det bara till att gå upp! Så brist på sömn finns det här då man är van att sova läääänge! Jag som tyckte det va såååå skönt de rutiner vi hade! Då somnade han mellan 00-01 och sov till 6, åt, sov sedan till 10, åt, somnade sen om och sov till 13 tiden. DET va skööönt! Men men.. sån tur kan man ju inte ha föralltid! Men man kan ju hoppas han ändrar tillbaka ;)

Medan Peter var och jobbade lekte jag med kameran och tog några bilder på Alexander medan han satt i babysittern.. Han har ju blivit sååå stor! Gud vad tiden går snabbt!

501045-60

Sååå vacker han är min son!

501045-59

Sötnöt!

501045-58

Mammas glada kille!

501045-57

Pluttegubben!

501045-56

Älskling!


Nu ska jag passa på och gå och lägga mig då Alexander sover så man får sova några timmar innan det är matdags.. Suck.. :)

God natt!

Andras kommentarer
Lena

Vackra unge... Han är ju bara för bedårande!!!

2008-04-12 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll