Spa lyx igår

2008-04-06 @ 23:14:28

Igår så va hela våran familj, Peters systers och brors familj hemma hos Peters morbror. Han och hans fru har det ju vääääldigt bra ställt och har ett svin dyrt eget spa i deras källare som han hade bjudit in våra familjer att pröva på. Vi åt först middag och turades sedan om att bada. De stora barnen först, sen männen och sen kvinnorna.. Och gud vad skönt det va! Det där behövde man verkligen! Bara kunna ligga och slappna av SJÄLV utan att behöva ta hand om Alexander jämnt. Vi badade bubbelpool, bastade och satt och pratade i riktigt sköna stolar! helt underbart var det! Man höll ju på att spänna sig i början och tänkte hela tiden på om Alexander kanske va hungrig, eller ville till mamma. Men det gick bra. Han träffade även sina bebis kusiner som är 3, respektive 3½ månad äldre än honom bara och man passade ju på att ta några kort på de små tillsammans och det blev riktigt bra bilder! Dock bara med mobilkvalitet då vi glömde kameran hemma, men det får duga!



501045-55

Små bebis kusinerna Agust, Alexander och Annie och jag lyckades få ALLA
att titta in i kameran! Slå den ni!

501045-54


501045-52

Älsklingen skrattar och Annie ligger bredvid..

501045-53

Såå söta kusinerna!


Jag, Peter och Alexander sov över där då det skulle bli en del dricka och jag inte har körkort än, och det gick ganska bra. Men jag kunde inte riktigt sova ordentligt då Alexader låg bredvid mig och en karl som låg och tog upp halva sängen på andra sidan...

Och igår så sa peters syster att hon kände att hon höll på att bli förkyld så idag vaknade både Anne (Peters morbrors fru) och jag med riktig halsont! INTE skönt! Och inte har det gått över än utan bara blivit värre så då är man på väg att bli sjuk :( Känns som det är halsfluss på G :( hoppas bara inte Alexander får det!

Andras kommentarer
Lena

Sötingar!!! Vad härligt med en spa-kväll. Det var du värd gumman =) Men jag håller med om att man inte riktigt kan slappna av när man inte har dom små inom räckhåll, men man får väl vänja sig.

Kramen.

2008-04-07 @ 13:32:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll