Alexander ålade för första gången idag!!

2008-08-22 @ 00:22:40

Satte ner honom på golvet på magen ,men som vanligt låg han bara där och kollade.. men efter ett tag så började han åla lite åt vänster, men det va det enda som gick.. åt vänster hela tiden :) så sött!! Sen så missuppfattar han lite om hur man tar sig framåt.. Han verkar tro att man ska lyfta upp armarna och benen så man ligger som en halvcirkel.. Haha!! Så tränade vi styrkan på gymnastiken :P Ser så roligt ut!! Fast fick inte så bra bilder på det, men men...



Haha!! En halvbra bild.. för här han han precis lyft upp armarna och benen.. men han brukar
oxå fälla ut armarna som om han lekte flygplan :P



Så söt man kan vara då!



"Hm.. vad ska jag göra nu då?"



Jagar solen som tittade in

Andras kommentarer
Sofi

Ja, leka flygplan har Elis gjort i typ 3 månader. Man ser på honom att han verkligen vill framåt, men så lyfter han upp både armar och ben och låter liksom "uuh, uuuuuuh, uuuuuh" och inte kommer han någonstans. Då blir han jättesur, haha!



Men nu har han börjat skjuta sig baklänges så det roade han sig med säkert i 45 minuter igår innan han började bli trött. Så roligt när dom börjar ta sig runt lite och upptäcka saker själv :)



Hejjar på Alexander, kryp, kryp, eller åla lite i alla fall!!!

2008-08-22 @ 08:02:51
URL: http://sofin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll