Arbetsintervjuv hos Max

2008-08-13 @ 00:12:59

Jag va ju som sagt på Max på jobbintervjuv idag... Och det gick faktiskt jättebra!! Jag är SUPERNÖJD med den faktiskt! Inte alls som senaste jobbintervjuvn på en restaurang här i stan.. Den va katastrofal!! och den killen va riktigt skum och allvarlig. Han verkade vara riktigt pedant, som om han skulle ge en piskrapp om man gjorde något fel.

Restaurang chefen på Max va jätte trevlig och va från Stockholm han med, så hur stor är chansen att jag inte får jobbet ;) Hahah.. nä skämt å sido.. Men jag tror faktiskt att jag har rätt stora chanser att få det jobbet. Det kändes bra och han va nöjd med svaren han fick!

Det är ju 3 st personal som dom söker så då ökar ju oxå mina chanser att få en :) Men han sa det att han bestämmer sig inte på en gåg om man får jobbet eller inte utan hör av sig nästa vecka eller veckan efter det!

Jag försöker att inte ha så stora förväntningar så man blir besviken sen, men det gick ju sååååå bra! :D Och världen går ju inte under om jag inte får jobbet! Då är det bara att söka vidare! Nu är man allt taggad ;)

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll