Grannfest igår..

2008-08-17 @ 16:38:11

Igår så va det en liten grannfest med grillining ute.. det va jätte trevligt och gott! Till och med Therese drack lite :P Fast det va inte så mycket.. tog väl 3-4 öl (33cl)

Sen när det blev för kallt ute gick vi upp till en utav grannarna.. Peter gick väl hem vid 23 men jag stannade enda till 02:10!! Hade såklart babyvakten med och det är verkligen en bra uppfinning!!  För Alexander vaknade någon gång efter 24 och skrek som bara den! Då gick jag hem och gav han nappen så somnade han om igen. Det va väl någon mardröm han hade..

Det va mycket trevligt att äntligen få träffa grannarna och prata med dom mer än bara ett "hej". Fast det va bara tre st som va med exkl oss och så va hon som ska flytta in till lägenheten bredvid + hennes dotter med. Och dom har inga hundar som tur är :P

Lite bilder från igår..



Glada gänget



Igen..



Katta, hennes dotter Emelie som knappt syns, våran nya granne Susanne
och Boris jobbar kompis..




Hemma hos Boris

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll