Jag vågar!!!

2008-08-21 @ 17:15:17

Vad heter du?:
~
Therese

Vad äter du för mat?:
~
Bara det som är gott såklart :P
 
Är du kär?:
~
Jupp

Har du haft sex den senaste månaden?:
~
Ja

Hur många one night stand har du haft?:
~
E väl några st..

Är du en snåljåp eller sparare?:
~
Finns tyvärr inte så mycket att spara med, men jag försöker ändå

Hur många gånger har du varit kär?:
~
2-3 ggr

Hur många gånger har ditt hjärta krossats?:
~
Oändligt många!! USCH!

Hur ofta och hur länge sover du?:
~
Behöver MASSOR med sömn! Helst 12 timmar, men nu efter Alexander kommit så blir det väl runt 6-8 timmar = FÖR LITE

Vilken kändis är du lik?:
~
Har hört vissa som sagt jag är lika Linda Rosing!!! Eller Marie Piccasso!!

Har du någonsin varit så svartsjuk att du gråtit?:
~
Jupp.. pga dåliga erfarenheter så är jag ganska svrtsjuk till en början.. och när man va gravid gjorde det inte saken bättre :P Usch vad jag grät!

Har du nånsin knarkat?:
~
Nej

Vem älskar du?:
~
Alla mina vänner och mina släktingar

Har du blivit sårad?:
~
Vem har inte blivit det?!

Hur många har du haft sex med?:
~
Ja du.. e väl några för mycket

Är du vänster eller höger hänt?:
~
Höger

Vem skulle du helst av allt vilja se ut som?:
~
Pamela Andersson eller Katie Price.. SÅÅÅ vacker!!

Hatar du någon av dina ex?:
~ JA!!

Hatar du någon av dina ex fruar/tjejer?
~
Nej.. vet inte ens om några då jag inte har kontakt med något x alls

Har du någonsin blivit slagen?
~
Ja!

Har du någonsin blivit bedragen?:
~
Ja, för många gånger

TILL SIST...: Vågar du göra denna lista? ~ Jag vågade... Vågar du??

Andras kommentarer
Camilla

Hej.. ska du till stan 28:e? h&m har ju club dag då så jag hade tänkt att shoppa loss lite :) Tänkte höra om du också var sugen på det..



kram

2008-08-21 @ 20:45:44
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Det kan vi göra :) Jag har redan shoppat loss presentkorten jag fick för jag hittade grejer till mig som passade för en gång skull och sen 2 dagar efter så får man ett mejl med en massa rabatter på h&m.. då vart man ju lagom glad... eller inte :P

Kram

2008-08-21 @ 23:21:09
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Camilla

Haha kan tänka mig det :D Vilgot behöver en större höst garderob :P Skulle väll inte siitta helt fel med nånting till mig heller..



Kram

2008-08-22 @ 08:27:53
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Det behöver Alexander oxå.. Så vi får se vad vi hittar :) Jag hade ju köpt ett par snygga jeans till Alexander från H&M i sthlm men om är borta!! Tror Vilgot oxå hade såna när ni va här. Så jävla synd.. helt nya så det blev 150 spän i sjön.. :S

Kram

2008-08-22 @ 09:52:10
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll