Läste just detta...

2008-08-09 @ 09:58:22

Utvecklingsfas

6 månader:

"Nu börjar barnet förstå att det är litet och världen är stor, om föräldrarna går in i ett annat rum kan barnet bli jätteledset för det uppfattar det som att föräldern försvinner, det kan inte se sin mamma eller pappa mer. Det är nu som nattningsproblemen kan uppstå. Barnet kan skrika förtvivlat vareviga gång det ska sova, köpt öronproppar och försök komma igenom fasen med förståndet i behåll, det går över. Mardrömmar är ingen ovanlig sovkompis i det här språnget."


Det är precis så jag har haft det med Alexander i lite mindre än en vecka nu!! Exakt så!! Värst är ju att han gallskriker vaje gång jag ska lägga honom, och då är ingenting bra! Inte ens nappen duger!! Hoppas verkligen detta går över SNARAST, för det är verkligen jättejobbigt!

Andras kommentarer
Annelie

Usch, va jobbigt. Hoppas det blir bättre snart! =)

2008-08-09 @ 10:03:08
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/
Lena

Hoppas att det blir bättre gumman... Eller ja, det vet jag ju att det blir. Känns jobbigt, jag vet. Milla är också mer Mammig igen och SPECIELLT nu, men det är ju inte så konstigt.



Pössss på er!!

2008-08-09 @ 11:50:06
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll