Stackars min plutt!

2008-08-10 @ 12:11:51

Han har sovit oroligt hela natten och hostat som bara den! Riktigt snorig är han med! Och nu när han va trött så bara låg han och skrek hela tiden! Han är ju inne i en sån period men han brukar somna efter ca 10 minuter max och nu höll han på i ca 40 minuter! Jag tog upp han tillslut och kollade tempen, 37,6 va det.. så han fick en alvedon och så somnade han efter en stund. Men så vaknade han igen efter 5 min och bara skrek igen och då tog det ytterligare 10 minuter innan han somnade igen. Stackrs skrutten! Det är bara jag som inte är sjuk.. men jag skulle hellre ta Alexanders sjukdom än att han ska ha den.. Det e hemskt!

Lite bilder från i morse trots att han e sjuk..



Snoret bara rinner på honom stackarn..



Äter på boken han fick av sin gammel farfar och Eva när dom va här



Så söt fast man är sjuk

Andras kommentarer
Lena

Hoppas att han kryar på sig snart snurpen... Milla är inne på sin 3:e dag med feber nu och det är inte kul alls =( Fick knappt sova någonting inatt!!



3-dagars-febern tror jag att hon har så jag hoppas att detta är sosta dygnet med feber.



Kramen

2008-08-10 @ 13:38:11
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Jag kommer ringa BVC i morgon för han bara skriker hela tiden när han ska sova och har gjort det i en vecka nu.. och nu hjälper ingenting längre.. spelar ingen roll om man lägger han i hans säng eller om jag lägger mig bredvid honom i våran säng. Då är det verkligen något som inte stämmer. Läste om dom symptomen och det kan vara öroninflammation för det gör ondast när dom ligger ner.



Hoppas jag får en tid där snarast och att dom vet vad problemet är och han får någonting mot det, för det här tar kål på mig! Är helt slut!



Kram

2008-08-10 @ 14:43:52
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll