Stor shoppat åt Alexander

2008-08-30 @ 12:16:10

De senaste dagarna så har jag stor shoppat till Alexander så nu är han redo för både höst och vinter!





Brun fleeceoverall storlek 74
Matchande brun mössa + vantar
Bruna tossor storlek 16/18
Beige vinteroverall storlek 80 (Är fortfarande lite osäker på om jag ska ha den, men det är ju
en månads öppetköp så jag hinner ju fundera ett tag till..)
En tunnare höstmössa




2 byxor
2 pyjamaser
En body

Allt i storlek 74



Och så lite från tradera :P




Jeans
2 pyjamaser

Allt i storlek 74




Vann nyss detta :P

Body + byxa från IdaT storlek 74

Me LOOOOVE IdaT!! Väntar på fler auktioner från IdaT idag :D


Sen har jag beställt en HEL DEL från H&M på nätet. Och faktiskt till mig med!! Wooohoo! :) Hittade en massa rabatter som finns ute på nätet så jag tjänade en hel del.. tror jag gjorde tre beställningar med 3 rabatter :P Första leveransen blir nästa vecka!

Andras kommentarer
Lena

ÄLSKADE verkligen den bruna fleecen och IdaT-setet =) Riktigt läckert!! Vart kommer fleecen ifrån??



Kraaaam.

2008-08-31 @ 11:01:49
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Fleecen är köpt på KappAhl! Fanns riktigt mycket och snygga overaller där!! Tror det fanns en likadan med rosa istället för det vita på den här.. RIKTIGT fin va den!! Fanns mycket fint till tjejbebisar där! Kram!

2008-08-31 @ 13:07:15
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll