10 nya sätt att:

2008-12-18 @ 21:26:16

Skapa din egen diet!

1. Om du äter något och ingen ser dig så får du inte i dig några kalorier.
2. Då du äter en bit godis samtidigt som du dricker en sockerfri läsk, så slår den sockerfria läsken ut godisets kalorier.
3. Det du äter tillsammans med en kompis räknas bara till hälften.
4. Mat som används som medicinska ändamål räknas aldrig, som lite avstressande chips, en kvällskopp varm choklad, ett glas konjak och lördagsgodis.
5. Skaffa dig feta vänner så du ser smalare ut.
6. Mat och godis som intages på bio innehåller inga kalorier då de är en del av underhållningspaketet.
7. Delar av kakor innehåller inga kalorier; då man delar kakan rinner kalorierna ut.
8. Nattamat är bra för dig.  Kylskåpslampan är inte stark nog att visa kalorierna vägen till vad man plockar ur kylen.
9. Allt som är iskallt (kommer direkt från kylen) innehåller inga kalorier.
10. Mat med samma färg har samma antal kalorier i sig. Tex spenat och päronglass samt champinjoner och vit choklad.

Andras kommentarer
Camilla

Är det 5:an du har gjort då eller hahahaha :P

Den tackar jag för.

2008-12-18 @ 21:57:08
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Haha! Tror nog vi ligger rätt lika till :P Så vi måste nog skaffa oss fetare vänner :P Själv gillar jag 1 an mest :P

2008-12-19 @ 00:24:19
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll