Andra tanden uppe

2008-12-13 @ 14:04:46

Sa till Peter igår morse att andra tanden nog kommer upp på kvällen eller idag och visst hade jag rätt. Andra tanden är nu uppe. Han verkar inte ha så stora besvär av tänderna förutom att han varit lite grinigare än vanligt och så vill han inte alls ha middag!! Lunch äter han precis som vanligt, om inte bättre, men just middag är det omöjligt att få i honom! HUR GÖR MAN??!?! Han måste ju äta. Tycker det e konstigt att han äter frukost, lunch, mellis och vällingen innan läggdags precis som vanligt men just middagen är han inte alls intresserad av! Spelar ingen roll vad det är för mat heller! Hans älsklingsrätter går inte ens ner! Det enda han äter något av är bröd och sånt han kan hålla i och äta själv. Det e så jobbigt det här :(

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll