Dagen idag

2008-12-14 @ 20:45:08

Va så oerhört trött idag så det har inte blivit av någon promenad. Har tvättat oxå. Sen va jag och övningskörde med Ulla i stan. Det jag har problem med är stanna och starta. Antingen ger jag för mycket gas eller för lite = motorstop :P Så gillade Ulla att jävlas lite och sa att jag skulle stanna innan varje rondel även fast det inte kom några bilar, och så starta igen. När man har bilar bakom sig så blir man ju ännu mer nervös! Men det gick bra. Fick inga motorstop på vägen iaf :P Men det går ju framåt. Jag lär mig ju mer och mer för varje gång, vilket är bra.

Dagarna som kommer har jag fullt upp..

Måndag: Teorikurs. Håller på längre äntill 18 denna gången då hon ska gå igenom två lektioner på en lektion så vi slipper komma dit den 22:a som egentligen är sista gången. Ska dock åka dit innan 16 då det börjar för att öva lite på deras datorer.

Tisdag: Dags för BVC

Onsdag: Ska jag på möte. Vill inte avslöja något än utan gör det på onsdag då allt förmodligen är klart.


Nu ska jag ta tummen ur och gå på gåmaskinen.

Andras kommentarer
Camilla

Vi måste ju ses nu innan jag åker till motala!

Ska ju vara där i 2 veckor.



Kram

2008-12-14 @ 21:19:54
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Mää! När åker du dit då?



Kram

2008-12-14 @ 22:16:29
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Camilla

På lördag åker vi.

Kommer hem 2 januari.



Kram

2008-12-15 @ 18:26:25
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll