Han är ju rolig..

2008-12-13 @ 21:21:09

Bara för jag skrev om att Alexander vägrar äta middag nu så åt han bra igen till middagen. Han är ju rolig. Men det kan ju ha varit tanden som spökat och nu har den kommit upp så kanske han inte har lika ont längre? Men konstigt ändå att det bara va middagen han inte ville äta vid.. Men men. Hoppas det håller i sig nu.

Annars så har det inte hänt så mycket idag. Lagat storkok på frikadeller i tomatsås som Alexander tycker väldigt mycket om. Promenerat som vanligt.. Har varit ute och gått med Diva mellan 45-90 min varje dag. Och ungefär varannan dag har jag gått på gåmaskinen. Den är verkligen jobbig!! Man svettas som bara den efter bara 5 min! Det är ju väldigt raskt tempo.

Just nu så kör jag på så här med motion varje dag och minskade portioner. Jag har inte ändrat själva maten något, utan bara portionerna. Och allt onyttigt har jag slutat med. Skulle ju helst vilja köra på Atkins dieten som verkligen fungerar på mig, men den är ju så otroligt dyr tyvärr. Men får se hur jag gör sen efter jul.


Andras kommentarer
Camilla

Du är duktig :) Har du fuskat med vägningen? Det är riktigt svårt att hålla sig. Men man känner sig iaf smalare, känner sig inte lika svullen som man gjorde innan.

Skönt att man har fått in vana på att gå ut på en längre promenad varje dag, är ju inte alls jobbigt. Förut var det ju pest och pina att gå ut och gå haha :D



Kämpa på nu. HEJA OSS!

2008-12-13 @ 23:18:13
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Vägde mig igår tror jag det va.. eller förrgår :P kommer inte ihåg.. svårt att hålla sig ju.. men nu ska jag vänta tills på måndag. Hoppas det gått neråt mera då :) Och precis.. HEJA OSS :) Vi klarar det!

2008-12-14 @ 00:50:06
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll