Inget ÖF idag

2008-12-11 @ 23:25:15

Blev inget avslut på ÖF för oss idag.. Alexander hostade som bara den hela natten och va inge pigg alls i morse så vi struntade i att gå dit. Tråkigt för det skulle ju vara Alexanders första lucia firande med tomtedräckt och allt.. Men vi får ha lucia hemma istället på lördag.. Peter kan nog va lucia :P

Istället så gick jag ut på en promenad med Diva i 1½ timme ungefär. Vi gick till skogen och mötte Ulla där med Nisse för att se om vi kan sätta ihop dom nu då Diva har löpt sen 23 november.. Ullas ena pudel Pia går nämligen in i höglöpet vilken dag som helst och Nisse va lite pilsk hos henne nu. Men det gick bra att sätta ihop Nisse och Diva. Diva är på väg ur löpet nu och är inte alls intresserad av Nisse, men Nisse som varit omringad av löpande tikar i flera veckor hade inte gett upp hoppet än. Men Diva sa allt ifrån men 2 minuter senare hade han glömt det. Men han är ju inte på henne hela tiden som han skulle vara om hon höglöpte, så inom några dagar så lär han fattat vinken. Dessa karlar som aldrig fattar när man inte vill :P Haha!

Sen har jag städat, gjort två storkok barnmat, vikit tvätt... Har knappt suttit ner idag!

Avslutade med att gå 17 min på gåmaskinen (1,3 miles, 105 kcal).. Höll på att dö! Gick 30 min på den i förrgår (2,4 miles, 216 kcal) och idag va det mycket värre! Va väl för jag va helt slut egentligen. Ska bli intressant att se på måndag hur mycket /om jag gått ner.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll