Mitt nya liv - hittills

2008-12-22 @ 14:22:53

Jag och Camilla har vägning och mätning på måndagar så idag va det dags igen.. Dock fuskade jag massor förra veckan och va bara ute och gick 3 ggr.. Så det blev inte mycket viktnedgång på denna veckan, men neråt pekade den iaf. Har sammanlagt gått ner 1,8kg och tappat 3cm runt magen. Idag va jag iaf ute och gick den stora rundan som tar ungefär 80 min. Känns skönt det. Nu när det snart är julafton och nyår så lär det ju bli en massa fusk, men ska inte fuska allt för mycket. Funderar även på att börja med cambridgekuren efter nyår. Läs om den här

Andras kommentarer
Camilla

Jag ska väga och mäta imorgon. Sov hos Linus mamma inatt och dom hade ingen våg :/

Följde med Linus idag när han köpte julklapp till mig så på julafton får jag äntligen en ordentlig våg men inte sån som mäter fett och muskler, den jag ville ha var slut. Fanns bara en för 899 och det är det absolut inte värt.

Kämpa på nu i gottetiderna :P



Kramar

2008-12-22 @ 21:10:50
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll