Nu har det börjat!

2008-12-09 @ 23:47:45

Mitt nya liv! Jag ska ner i vikt nu. Så nu är det träning varje dag och ändring av matvanorna. Som tur är är jag inte ensam om detta! Men nej.. Peter ska inte va med för han tycker inte att han behöver det (host) :P Utan jag och Camilla ska peppa varandra och gå ner i vikt tillsammans! Så nu är det ingen återvändo! Om nån ger upp så kommer den andra med piskan :P haha! Men vi ska klara det här! Och det är ju dessutom mycket roligare då man är två! HEJJA OSS :)

Andras kommentarer
Pappa

Glöm inte, (som jag sagt tusen gånger ;-) att ge det tid, ta det riktigt lugnt i början. Annars tröttnar du igen efter en-två veckor. Om man tänker lite hur länge man gått upp i vikt, så förstår man snabbt att man inte kan ta igen det på nån månad.

Hoppas det går bra gumman. Tips: Cykla är ett av dom bästa sätten att gå ner i vikt...

2008-12-10 @ 02:27:40
Camilla

Ja det här kommer vi fixa! :D Nemas problemas.



Kram

2008-12-10 @ 08:10:51
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Lena

Jag hejjar på dig massor gums =) Det fixar Ni!!

2008-12-10 @ 18:51:33
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Peter

Ska plocka lite kilo senare.. Men det är ju dumt att börja med det så här veckorna innan jul. Då ska man äta och dricka gott. Ska ner tio kilo till våren, så att jag kommer i mina tighta badbyxor som du gillar, host host;) Peter

2008-12-12 @ 11:45:51
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll