Snacka om deprimerande..

2008-12-06 @ 11:55:14

Kollade nyss på gamla bilder som var tagna för ca 2 år sen.. man minns tillbaka och jämnför sig med hur man ser ut nu. Varför kan jag inte se ut så nu med för?!?! Mitt långa, vackra blonda icke slitna hår.. Perfekt sminkning.. minst 10 kg lättare.. Snygga kläder som passar.. Nu är allt bara skit. Mitt långa slitna hår klippte jag av.. Smink använder jag knappt längre då det känns som att det inte spelar någon roll gällande utseendet längre.. Alla mina snygga kläder ligger i en byrå och väntar på att få passa igen.. det enda jag har på mig dagar ut och dagar in är mysbyxor, linne eller t-shirt och tröja.. Vafan hände med henne på bilderna?? Dog hon?? Kommer hon aldrig mer tillbaka?? Allt känns förjävla trist och tråkigt.. Everyday is exactly the same... Inget kul händer.. Bara samma gamla tråkiga, slitna jag!

             
Sommaren -06        Vintern -06                 Våren -07                               Vintern -07

    
Våren -08                Sommaren -08        Vintern -08 + en söt liten rumpa.. :)







Andras kommentarer
Lena

Jag tycker faktiskt att du var finast Sommaren-08

2008-12-10 @ 19:06:06
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll