Vilken dag!

2008-12-23 @ 21:33:45

Första gången jag sitter vid datorn idag! Vi begav oss iväg rätt tidigt i morse för att hämta ut julklapparna som vi beställt och köpa resterande julklappar som skulle inhandlas.. Och fy fan vad folk! Stressat omkring hela dagen så man blivit snurrig i huvudet! Och folk är ju galna! När jag stod i kassakön på lindex och hade bråttom ut till parkeringen där Peter och hans son robin väntade på att få paketen jag hade i vagnen, så tränger sig en kärringjävel precis när det va min tur! Då jävlar brast det för Therese! Sa åt henne att jag stod före henne och att kön går bakom mig! Men jag har stårr här hela tiden svarade hon då!! Jasså??? Konstigt då att kvinnan son stod framför mig i kön har pratat med Alexander hela tiden och inte va det du! Så slängde jag upp mina varor på bänken och hon flyttade på sig. Absolut fel tillfälle att jävlas med Therese! Jag brukar försöka vara lugn och oftast skita i folk som tränger sig, men nu hade jag bråttom och va stressad som det va! Nån måtta får det vara!

Kom iaf hem runt 18 tiden och slog in paket i nästan 2 timmar... Puuhh. Men nu är allt klart inför morgondagen! Skönt det!!


Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll