Alexander har redan börjat riva här hemma!

2008-07-21 @ 10:53:48

Igår så stod jag och diskade och Alexander satt i sin gåstol precis bredvid.. Sen när jag tittar till honom så har han tagit ner gallret som står för kattmaten och har den i munnen!!! Och det hördes INGENTING att han hade tagit ner den!! Så han måste verkligen smygit ner den försiktigt!! Man borde ju ha hört att det skramlade till när gallret träffade gåstolen, men han måste tagit ner den riktigt försiktigt så det inte lät någonting!!



Hur lyckas han??

Andras kommentarer
Lena

Hi hi hi... Lilla suktiga sötnöten =)

2008-07-21 @ 16:04:59
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Camilla

ojsan hoppsan, där får man inte vända ryggen till i många sekunder :D

2008-07-22 @ 18:51:44
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll