Alexanders första dopp ute!

2008-07-24 @ 19:34:51

Idag så va vi och badade hela dagen. Och Alexander ville oxå bada :) Han blev nästan förbannad när man tog upp honom därifrån. Ingen badkruka där inte. :) Sen så somnade han så gott på stranden och sov ca 1 timme. Bilder från stranden kommer senare :)

Och själv blev man REJÄLT solbränd! Jag fick sitta i solen hela tiden, mamma och Peter satt under parasollet med Alexander för mamma får inte sola då hon operarat bort några födelsemärken och Peter orkade inte vara i solen.. Och nu sitter man här riktigt bränd på axlar, rygg, armar och ben! AJAJAAJ!

Så i morgon blir det nog till att åka till stan.. Inge bra att sola när man är bränd :P

Andras kommentarer
Lena

Åh, vad gott det låter...avis

2008-07-25 @ 09:46:10
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll