BVC Besök

2008-07-16 @ 16:22:24

Idag så va det dags för BVC besök

Och så här såg siffrorna ut idag!!

Datum: 16/7
Ålder: 5 månader
Vikt: 7595 g!!!!!
Längd: 64 cm
Huvudmått: 43 cm

Jag gissade närmast på vikten :D
Lena och Peter fick dela på förstaplatsen om gissningen på längden :)
Och Peter gissade exakt rätt på huvudmåttet!

Så va det ju vaccination oxå.. det va inte kul :( Stackas skrutten!
Och den här gången fick han ingen alvedon efter någon timme som han fick sist för det gick ju så bra sist så jag trodde inte han hade ont av sprutan, men icke! Efter någon timme hemma hos Alexanders kusiner, när han skulle sova så hade han jätteont :( Och han va riktigt trött och höll på att somna flera gånger men han hade så ont stackarn så han kunde inte. Så då fick han alvedon och sov sedan i 2 timmar då vi va tvungna att väcka honom för vi skulle åka!

Sen sov Alexander även nästan hela bilresan hem..

Agust, Alexanders kusin som är 3 månader äldre, kryper som bara den nu och kan även gå längst möblerna!! Och han är inte ens 8 månader än!! Duktigt!

Nu ska jag ta hand om skrutten!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll