Grattis Paula och Jörgen till giftemålet!

2008-07-17 @ 23:38:05

Detta kom som en chock för alla släktingar! Peters bror och hans tjej hade inte sagt någonting utan skulle åka iväg på semester med barnen på öland bara.. men i morse så fick både Peter och jag ett mms med denna bilden!



Det komiska va att vi va hos Peters syster igår och pratade just om bröllop :D För alla syskon är ju förlovade, men ingen har gift sig.. Och Peter sa att han skulle vara först :P Men tyvärr blev det inte så. Dessutom va han lite sur för att Paula och Jörgen hade snott "hans" idé.. Peter vill ju ha ett enkelt bröllop där det typ bara är han och jag plus något vittne, och att vi ska göra det i smyg.. Men jag har sagt att jag ska ha ett "stort" bröllop! Man gifter sig (förhoppningsvis) bara en gång och då vill jag ha det som jag vill! Då väntar jag hellre tills vi har råd! Punkt slut :)

Andras kommentarer
Lena

Grattis till paret!! Vad fin du har gjort bloggen gumman. En KLAR förbättring tycker jag. Men akta, bloggdesign är beroendeframkallande =)



Pösssssssssssssss.

2008-07-18 @ 08:18:02
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Lena

Och förresten... Klart att du skall ha det som DU vill. En brud MÅSTE få bestämma =)=)=)

2008-07-18 @ 08:18:47
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Jasså syns det nu?? Jag gjorde det igår kväll/natt.. men när jag själv öppnar min sida så ser den ut som vanligt.. satt just och funderade va som gått fel.. men om du ser det så funkar det ju! Konstigt att inte jag kan se det bara :S



JO jag har märkt att det är beroendeframkallande :) Men det är ju grymt kul!



KRAM

2008-07-18 @ 09:26:31
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Lena

Ja, visst är det. Älskar att pilla med designen =) Tryck på F5 så uppdateras sidan. KRAM

2008-07-18 @ 09:44:03
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Okej! sidan hade redan uppdaterats men då vet jag det till nästa gång :) KRAM

2008-07-18 @ 12:01:49
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll