Hemkomsten!

2008-07-15 @ 00:02:51

Idag så va det dags att åka hem från stockholm! Vi åkte tåget till Alvesta och där hämtade Peter oss. Det gick verkligen jättebra! Alexander va sååå duktig hela vägen! Han sov även 30 min i sätet :) Sen va han glad och nöjd nästan hela resan! Det va bara när han skulle få mat som han blev grinig! Jag hade hällt upp 150 ml vatten ur termosen i flaskan en kvart innan han blev förbannade men det va visst försent ändå.. Vattnet va tyvärr för varmt iaf men det gick ändå tillslut.. Det va ju inte så han brände sig iaf :)

Lägger upp MASSOR med bilder imorgon. Nu ska jag sova!

Andras kommentarer
Lena

Skönt att du är hemma igen gumman. Hoppas att du fick en god natts sömn =)



Kramar Lena.

2008-07-15 @ 08:47:26
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll