Köpt en ny flaska

2008-07-12 @ 23:29:34

Har länge tänkt att köpa en MAM ultivent nappflaska åt Alexander och idag så fick han äntligen en :) blå och fin va den. Vi får se om det blir bättre med dom "elaka pruttarna" som han har då och då.

Är redan nöjd med den! Gillade skarpt att slippa den lilla plastbiten som man måste ha mellan själva nappen och flaskan för att det inte ska läcka om man är på resande fot eller liknande. Men ändå så brukar det hända att det läcker lite!! Med denna så sätter man bara på locket och då täpper den igen hålet utan läckage! Inte en enda droppe! SUPER SKÖNT! Speciellt då jag redan slarvat bort endel plastbitar redan :) Blir nog till att köpa fler såna hära :)

RIKTIGT NÖJD!


Andras kommentarer
Lena

Bästa flaskan jag någonsin haft. Vi har den till Milla med och jag kunde inte vara nöjdare.



Kram.

2008-07-13 @ 14:48:50
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Sofi

Om du vill ha en till sen så har jag en du kan få köpa billigt :) Elis hajjar inte hur han ska göra med den där nappen, han bara biter på den. Så jag har en som är provad typ 3 gånger plus extra nappar med större hål. Säg till om du vill ha!

2008-07-13 @ 22:59:08
URL: http://sofin.wordpress.com/
Therese

Lena - Jo den va verkligen super!! Han har inte haft några "elaka pruttar alls sen jag började med den!! Och så är den såå snygg med ju ;)



Kram!

2008-07-13 @ 23:16:27
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Therese

Sofi - Ja, jag köper gärna din flaska!! Vart va det du bodde nu igen?

2008-07-13 @ 23:22:58
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll