Om mig!

2008-07-04 @ 23:15:19

Hur lång är du?
- 162, 5 cm 

Vilken ögonfärg har du?
- Blå/Gröna

Vilken hårfärg har du?

- Blondt

Familj?

- Alexander och Peter. Rottweilerna Diva och Nisse, katterna Baby och Sampoo

Har du någon bil?

- Ja.. Peters :)

Musik du lyssnar på?
- Blandat.. Bra musik man kan dansa till är bäst!

Vem ringde dig senast?
- Peter

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- Förhoppningsvis i en fin villa med  min familj och en del djur :) och förmodligen några syskon till Alexander

Vilka städer har du bott i?
- Stockholm (Nacka och Värmdö), Vuollerim, Luleå, Sollefteå och slutligen Värnamo :)


Vilket program läste du på gymnasiet?
- Först Hantverksprogrammet Mode och Design, men det va inget för mig.. Sen Samhälls inr ekonomi

Vilken är din favoritglass?

- Mjukglass med chokladströssel

Kan du några andra språk än svenska?

- Engelska och lite spanska och tyska

Har du någonsin åkt ambulans?

- Yes! Både före och efter operationen av blindtarmen

Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Aldrig!

Favorit drink?

- Dricker mest öl eller tequila :)

Hur gör du för att lufta din ilska?
- Andaaaas! Räkna till 10 :)

Vad är du rädd för?
- Att något ska hända någon i familjen.

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?

- Har inget

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

- Oärliga människor och töntiga fjortisar som tror dom äger hela världen! USCH!!!

Hur många tatueringar har du?

- 6 st, en runt armen, 4 kina tecken längs ryggraden och en tribel i svanken. Men vill gärna göra fler :) Bland annat tatuera in Alexanders namn och födelse någonstans...

Vad ska du göra idag?
- Nu är det väl snart sov dags :)

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll