Utmaning!

2008-07-14 @ 23:48:19

Jag har blivit utmanad av Sofi :)

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i
deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
• Packa inför hemresan
• Åka hem!
• Kela med djuren hemma
• Och sambon :)
• Ringa Ansi och höra när det passar att komma över med Alexander i morgon (Hon ska vara barnvakt då)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
• Då var jag 10 år :P Jag va säkert på dagsläger :)

Ställen du bott på?

• Stockholm - Nacka och Värmdö
• Norrbotten - Vuollerim och Luleå
• Västernorrland - Sollefteå (mitt i stan) och Sollefteå (Gårdnäs på landet)
• Småland - Värnamo (Hörle)


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Betala av alla skulder
• Köpa ett hus
• Shoppa gärnet :D
• Köpa två nya bilar
• Ta körkort

 

Jag utmanar ALLA som läser:)


Andras kommentarer
Lena

Antar utmaningen =)

2008-07-15 @ 08:45:57
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll