Vilken hemsk kväll!!

2008-07-01 @ 22:19:25

I kväll så va grannen barnvakt åt Alexander i ungefär en timme.. och hon sa att det hade gått hur bra som helst! att han bara skrattat åt hennes barn hela tiden. Men när vi kom hem igen så skrek han hela tiden! Va knappt så han ville äta! Hon sa att han hade börjat gäspa lite och jag såg ju att han va trött så jag bytte blöja, satte på pyjamasen och gjorde honom i ordning för natten och la honom sen i sin säng.. han brukar ju alltid ligga där tyst och fint tills han somnar. Men inte idag! Han va tjurig hela tiden och vägrade sova! Tillslut så skrek han så mycket, och det hade nästan gått en timme efter jag la honom, att jag hörde att han hade ont någonstans för ingenting hjälpte. Då tog jag upp honom och gav honom en alvedon. Sen så hade jag honom i famnen en stund och gungade lite och då kom det 3-4 STORA rapar!! Sen efter det så lugnade han ner sig! Så det va säkert dom som spökade. Sen la jag ner honom i sin säng igen och då låg han där tyst tills han somnade!

Ibland så är det ju så svårt att veta vad som är fel när de skriker så hysteriskt för det är inte ofta Alexander gör det! Och inte trodde man då att det "bara" va några rapar som ville ut!

Andras kommentarer
Lena

Stackars liten =( Mamma är ALLTID bäst. Men det är ändå viktigt att dom lär sig att vara med andra med. Även om det värker i mammahjärtat.



KRAM

2008-07-02 @ 21:27:44
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll