Vilken kväll/natt!

2008-07-17 @ 07:08:13

Igår så va Alexander riktigt trött HELA tiden efter vaccinationen! Och han ville knappt äta stackarn :(

Så här lite åt han igår:

07:50 110 ml ersättning
08:45 1 dl gröt + päron/mango/annanas
11:45 1/4 liten burk slottspuré
12:30 50 ml ersättning
17:00 50 ml ersättning
17:45 110 ml ersättning

Sen fick han en alvedon till och så somnade han vid 18 och hans mamma och pappa gick också och la sig en halvtimme efter. Jag mådde inge bra alls då.. så det skulle bli skönt tat få sova lite iaf.. men jag sov enda till kl 01!! Och Alexander sov fortfarande gott då! Så det va bara att gå och lägga sig igen! Det va så skönt att få sova ut ordentligt! Det behövde jag verkligen!

Och upp gick vi nu för en halvtimme sen så Alexander sov enda från 18 till 06:30!! Han mådde inge bra alls igår  efter vaccinationen :( Men idag så är han piggare och gladare! Det är skönt det!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll