Alexander är sjuk :(

2008-06-12 @ 11:21:54

Älskling skrutten hostade en del igår kväll och snoret bara rann.. Och inatt blev det inte mycket sova!! Lyckades få han att somna runt 22-tiden och jag själv gick och la mig vid 24.. däremellan vaknade han 2 ggr! Han brukar aldrig vara svår att få att somna som han varit de två-tre senaste dagarna och han har inte vaknat någon gång under natten på en månad. Men sen vaknade han mellan 1-2ggr/timme! Han hostade som bara den stackarn! Jag lyckades inte somna förrän vid 2 tiden och så va det bara att gå upp och ge nappen när han vaknade! Så det blev inte mycket sova här inte! Och halv fem vaknade han och va pigg!! Han låg och pratade för fulla muggar! Neej, tänkte jag! Tänk att gå upp halv fem när man inte somnade förrän 2 tiden och gått upp minst 10 ggr däremellan! Men som tur var lyckades han somna om efter drygt 10 minuter.. Annars hade jag varit död idag! Sen va det dags att gå upp vid 8 tiden.. trött som en bäver va man då!

Om en timme kommer Paula (Peters brors tjej) och Rosa (Peters syster) och hämtar oss då Peters andra son Robin tar examen idag.. och vi kan ju inte åka dit på egen hand då bilen är trasig! Alexander ska ha på sig den coolaste polisbodyn! Kommer såklart lägga in bilder på den sen :)

Gällande bilen så lämnade vi in den på lagning igår.. om han hade tid över så kanske han kunde fixa klar bilen till i eftermiddag.. så vi får se! Hoppas verkligen det så man kan åka iväg och se annat förutom väggarna i lägenheten!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll