Alexander spyr av potatisen

2008-06-11 @ 17:13:39

Alexander har fått potatis i några dagar nu.. men varje gång så spyr han upp potatisen!! Har ju gett han annat som gröt och mangopuré och det har han aldrig spytt upp utan ätit som en häst :P.. varför spyr han bara upp potatisen? Har fått lite tips jag ska testa i morgon.. Peter skulle köpa palsternackor så jag kan blanda det med potatisen, då det oftast går bättre då.. men så hade dom inte det på Willys sa han nyss så då får han köpa burkmat på potatis och palsternacka så länge. Så får vi se hur det går. Annars så lägger vi potatisen åt sidan och testar en annan rotfrukt så länge.

Tycker det är såå roligt att göra egna smakisar!! Då vet man ju vad man stoppar i honom och så är det både billigare och nyttigare! Har redan gjort en massa blandningar redan som jag frysit in :)

Andras kommentarer
Sofin

Ett hett tips är att blanda i morötter.. också sött och gott :) Men inga ljusa kläder, fläckvarning!

2008-06-11 @ 20:16:31
URL: http://sofin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll