Alexanders första namnsdag

2008-06-17 @ 00:15:10

Idag hade Alexander sin första namnsdag! Hans mellanamn Axel efter Peters morfar. Han fick pengar av sin mormor, morfar och moster. För dom köpte vi idag en lekbåge med nallar som man sätter fast på babysittern. Han gillar ju inte att sitta i den längre, men när vi va hos Peters syster och Alexander fick sita i deras babysitter va det kul! Den har en lekbåge med nallar på sin som va väldigt roliga så då köpte vi en med! Det fanns en massa olika storlekar på själva fästet och tyvärr så köpte vi fel storlek. Den va för liten att sätta fast.. Så jag ska dit på onsdag efter BVC besöket och se om det finns en med ett snepp större fäste..



En sån modell som vi köpte på babyproffsen

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll