Bilder från Robins student

2008-06-12 @ 21:58:16

Idag så var vi som sagt på Peters andra son Robins student.. Har faktiskt aldrig varit på en student avslutning innan. Jag själv har inte tagit studenten och flyttade ju ifrån sthlm, och när mina kompisar tagit studenten har jag varit uppbokad på annat. Men det va trevligt.. å fulla va dom! :P Här är lite bilder.. Alexander hade sin coola polisbody på sig för att se till så brorsan sköter sig ;)



Robins skylt



Robins klass (han va ensam kille) :P



Och han röker ciggarr!



Hejar på dom andra



Robin



Robin med broder polisen :)



Brorsorna



Robins halvbror (på mammans sida) med Alexander, Robin, och Robins
halvsyster (på mammans sida)



Robin med Alexander och Robins halvsyster



Robins halvsyster med Alexander



Robin



Robin med sin klass



Matdags hemma hos Peters syster



Andras kommentarer
Lena

Robin är snuskigt lik sin far måste jag säga =)

2008-06-14 @ 14:15:49
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll