En bra historia att fundera över

2008-06-11 @ 00:01:49

Det var en gång en flicka som hade föds med ett genetiskt fel . Hon var blind . Hon sa att hon hatade att vara blind , hon ville se världen . Hon sa till sin pojkvän att den dagen hon kan se världen , den dagen gifter hon sig med honom . Två veckor senare hade ngn donerat bort sina ögon till flickan . Hon kunde då se . Men när hennes pojkvän sa : Nå , vill du gifta dig med mig nu ? Flickan blev chokad när hon märkte att hennes pojkvän va blind . Hon vägrade att gifta sig med honom & stack där ifrån . Det sista hon hörde av hennes pojkvän va ett brev där det stod : Nå älskling , om du vill lämna mig & om det är ditt val så vill jag bara säga en sak .. Ta hand om mina ögon min käraste .

Andras kommentarer
Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-11 @ 00:12:19
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll