I torsdags..

2008-06-07 @ 19:46:11

Så va vi och solade igen (och jag tog ett snabbt dopp då det va mycket kallare i denna sjön!). Alexander va lika nöjd denna gången. :) Han tycker nog det är mysigt att vara ute och inte hemma hela tiden. Har två filmer därifrån och även denna gången försökte han för fullt att vända sig från rygg till mage :) Så duktig!





Sen ringde Peters bror och frågade om vi ville komma till dom och grilla. Så vi åkte hem och rastade hundarna och så åkte vi och handlade grillspjut att grilla. Och det va RIKTIGT gott! Alla Alexanders kusiner var där då dom passade Peters systers barn medan dom va och bytte saker i Ullared. Men senare på kvällen dök även dom upp och vi satt och åt lite godis och pratade medan barnen sov. Alexander va så trött vid 21 att han deckade på soffan. Sen vaknade han inte ens när jag satte i han i bilstolen. Då är man trött :)

När vi kom hem så ville jag amma honom innan han skulle få sova igen men han orkade inte.. så va det i onsdags oxå och då trodde jag ju att han säkert skulle vakna på natten då han inte ätit sen 21 tiden och då åt han bara lite, men han sov som vanligt till 8 tiden. Skönt det :)

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll