Jag har bestämt mig

2008-06-18 @ 21:57:14

Nu är jag säker på vad jag vill ha för barnvagn.. Det va den vi kollade på i förrgår. En Emmaljunga Cangaroo!



Jag va och kände och klämde på den idag med och nu är jag säker på att det blir en sån! Just den här gröna är en 07:a och de nya 08:orna finns inte i den färgen. Och det finns bara EN kvar i affären! Och bara för att det är en 07:a så kostar den bara 2995:-! Annars kostar dom runt 5000:-! Enda skillnaden mellan 07:orna och 08:orna är som sagt FÄRGEN! Så den är ju lika bra som 08:orna! VILL HA!!! Har ungefär 2000:- över denna månaden så alla släktingar får ju gärna skänka en slant så Alexander får denna fina, superbraiga barnvagn denna månaden ;)

Alexanders barnvagns fond
på hans Nordea konto:

4215 17 54533

Andras kommentarer
Lena

Läcker!!! Go for it =)

2008-06-18 @ 22:47:33
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll