Köpt en till "min första bok"

2008-07-01 @ 00:57:50

Köpte en till "min första bok" åt Alexander på tradera för 79:- + frakt.. Han fick en av sin mormor men den kan man inte skriva så mycket i utan bara några sidor och resten står det "foto" på!

Den här har verkligen MASSOR med saker man kan fylla i och så finns det månad för månad oxå!



Framsidan



Månadsvis



Dop och släktträd..

Finns MYCKET mer att fylla i!

Milstolpar, Minnesvärda stunder, Min hälsa, Minnessaker, Min Ettårsdag, Första semestern, Första julen, Utflykter, Baddags och vattenlekar, Favoritsaker, Läggdags, Matdags, Dop, Hemkomst och Dagen jag föddes

har redan fyllt i allt som varit hittills och det va inte lite :P och så fick man ju STOR nytta av både bloggen och kalendern. Jag har lite av en besatthet att jämnt fylla i vilken tidpunkt Alexander äter och hur mycket (hur många minuter när jag ammade). Och nu fick jag ju nytta utav de då man skulle fylla i mat och sovtider! Tji fick Peter som jämt tjatar om att det är onödigt :D

Andras kommentarer
Lena

Den har Milla med... Super! KRAM.

2008-07-01 @ 22:15:37
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll