Nu ni!! Har jag hittat några snygga barnvagnar!

2008-06-15 @ 00:13:43

Har sufat runt hela kvällen och hittat en massa snygga barnvagnar!



Emmaljunga city jet

VILL VERKLIGEN HA!! Såå snygg och bra vagn! Precis en
sån jag vill ha! Men.. den kostar runt 5000kr!! Helt sjukt!!
Just my luck *GRÅTER* :( Blir till att spara mycket!




Emmaljunga scooter

Ganska snygg den med men skulle helst vilja ha svängbara hjul
Denna kostar 2300kr




Carena Easy

Denna va en cool färg! Kostar mellan 1000-1200kr



Carena Easy

Samma som ovan fast annan färg.. Oxå cool färg!
Gillar starka färger! Speciellt blått och grönt :)





Glöm inte Alexanders barnvagns fond ;)



Andras kommentarer
Lena

City jeten är sjukt läcker men jag tycker att det är på took får mycket pengar om man inte köper den från att dom är nyfödda. Känns som mycket pengar när dom redan sitter så bra och man inte använder insatsen...



Scootern har ju Milla nu och vi älskar den. Kvalitét av högsta klass är det ju med. Carenan är ju billigare men inte av samma klass rent kvalitetsmässigt. Men säkert helt OK. Väldigt snygg däremot... Jag skulle satsat på en scooter. Dom är läckra, bra och smidiga att köra =)



Kram och lycka till!!

2008-06-15 @ 11:55:59
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Tänkte vi skulle använde city jeten till nästa barn oxå.. då är det ju bara att köpa en liggdel till den.. istället för att köpa en ny sulky nu och sen behöva köpa en ny liggvagn till nästa.. därför tycker jag den skulle vara bra oxå. ska fundera lite då det inte är sån brodska än.. sen beror det ju på om jag kommer jobba 1 månad i sthlm eller inte och hur mycket lön jag får. samt hur mycket släktingar kan skänka ;)

KRAM

2008-06-15 @ 12:26:11
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll