Sittdelen till vagnen är TRASIG!!

2008-06-14 @ 00:28:52

Tog upp sittdelen till vagnen från källaren som vi inte packat upp sen vi köpte den, och gissa vad.. den är TRASIG! Hela "stången" där man justerar liggläget är böjt och går inte att höja och sänka utan våld. Hur kul är det om Alexander sen skulle somna och man ska sänka den?? Då vaknar han ju! Så nu måste vi verkligen köpa en ny vagn! Hade ju små tittat på sulkyn innan men tänkt vänta till hösten men nu måste vi ju köpa det snart.. KUL KUL!! Dom sa inte ens att den va trasig!! Vi köpte den ju ändå för 3500 kr och det va en 04:a!! Dessutom så drar vagnen åt vänster riktigt mycket!! Så nu ska vi DEFINITIVT köpa en NY vagn! Då har man ju garanti om den går sönder! Nya sulkyn kostar ju mellan 2000-3000 kr de som är medelmåttiga. Någon sån hade vi tänkt oss..
Jäkla skit vad förbannad jag är!!

Rädda barnet - skänk en slant ;)

Alexanders barnvagns fond
på hans Nordea konto:

4215 17 54533

Den som skänker mest vinner en puss av Alexander ;)

Andras kommentarer
Lena

Du är rolig du gumman!!! Vad ledsamt att den var sönder. Millas första som vi köpte begagnad var ju också sönder. Det är ju medaljens baksida. Man har ju INGA garantier tyvärr =(



Skulle jag haft så skulle jag gärna skänkt dig en slant, men min ekonomi suger lika röten balle som din tyvärr =(



Pussssssssssss.

2008-06-14 @ 14:15:19
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Tack gumman! Vet att din ekonomi är lika rutten som våran.. det är så tråkigt när man köper något och det är sönder!! Det handlade ju om tusentals kronor! Man blir ju så less! Så nu blir det ny vagn!

Pusss

2008-06-14 @ 17:55:25
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Ansi

Vilken fin blogg! Önskar att jag vore lika duktig som du med datan! Oh, vad eran bebis är gullig.

Kom gärna på fika på måndag! Kram !!!

2008-06-14 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll