Min personlighet

2008-06-08 @ 18:04:51

PERSONLIGHET
Namn:
Therése Alexandra Ingegerd Ekman
Smeknamn: Therre, Hunny bunny, snuffan
Födelsedag: 13:e Augusti
Hemstad: Värnamo
Ögonfärg: Blå/Gröna
Längd:
162,5 kort
Vikt: Alldeles för mycket!!
Hårfärg: Blondin
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Nopp
Rädslor: Att nått ska hända Alexander
Mest använda namn på msn: Therese


FAVORIT
Färg:
Varierar :)
Mat: Grillsjut, pommes, bea och heinz ketchup :)
Sport: Tyngdlyftning (med Alexander) :P
Glass: Mjukglass!
Godis: Surt
Affär: Willys
Nummer: 13
Tuggummi: Knappt
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Radiostation: Det e bara Rix FM som duger här
Kroppsdel på motsatta könet: Ögonen
Idol: Många


VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig i sättet:
Är inte lik någon utav dom längre, innan va det Linda. Men nu är jag inte så vild som innan
Vem får dig att skratta mest: Peter och Alexander :)
Vem har du känt längst: Som jag umgåtts mycket med är Linda
Vem är blygast: Ingen av oss :P
När grät du mest: När Alexander föddes
Bästa känslan: Första gången jag fick ha Alexander i min famn
Värsta känslan: Depression
Vart vill du bo i framtiden: Blir väl Värnamo


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
Jaaaa :)
Rymt hemifrån: Ja hände någon gång.
Tänkt på självmord: Jupp, har haft depressioner
Sovit utomhus: Ja fast inget man vill direkt :P.
Spytt i skolan: Tror jag faktiskt inte
Velat bli modell: Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt än idag: Jaaa, mycket dumt :)
Sett en död männsika: Ja, va en som blev överkörd av en tunnelbana i sthlm och vårat tåg åkte förbi när dom tog upp honom
Ätit sushi: Aldrig i livet!
Varit på scen: Ja, hänt många gånger.. Scentroll :P
Retats: Ja


DU
Svär:
Ja.. rätt mycket oxå. Både Peter och jag måste bättra oss när Alexander blir större
Sjunger bra: Haha näe verkligen inte, men önskar att man gjorde det då jag älskar att sjunga.
Duschar dagligen: Nja.. Varannan. Iaf håret
Vill gå på högskola/universitet: Beror på
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Ja
Gillar åska: Varken gillar eller hatar
Spelar något instrument: Nej
Äger en ipod: Har gjort
Sover med gosedjur: Nej, Alexander har fått dom :)
För dagbok: Bloggar
Sjunger i duschen: Gjorde jag alltid förut men nu så är det racing duschning som gäller så man hinner aldrig

THIS OR THAT
Pepsi/cola:
Coca cola
McDonald's/burgerking: McDonald´s ! HATAR Burgerking OCH Max!
Singeldate/gruppdate: Va e det? Va så länge sen :P
Choklad/Vanilj: Vanilj! Love it!
Blåbär/jordgubbar: Jordgubbar! Blåbär är väl inge gott?
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Tv.. hinner aldrig se filmer.
Gitarr/trummor: Hm.. Tar trummor annars blir pappa ledsen :P
Adidas/nike: Puma ;)
Kakor/paj: Kakor!!
Blind/döv: Döv, slipper man höra allt skitsnack :) blind, då ser man ju ingenting :S läskigt!

KAN DU;
Gå ner i splitt:
Har kunnat men inte längre..
Skriva med båda händerna: Ja, men snyggt? Nej
Vissla: Ja, både in och utåt :)
Blåsa en bubbla: Jaa
Rulla din tunga i en cirkel: Ja då
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa:
Klart, älskar att dansa!
Äta vad du vill utan att oroa dig: Äta först, tänka sen :P

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Alexander
Du pratade i telefon med: Mamma
Du msn:ade med: Min syster
Du kramade: Alexander
Du skällde på: Peter
Du sportade med: Peter (om sex räknas?) Haha!


SENAST DU
Skrattade:
Varje dag :)
Grät: Va väl någon dag efter förlossningen.. när hormonerna lämnade kroppen :P grät åt allt och ingenting
Tuggade tuggummi: 29:e maj på morgonen.. då jag hade hämsk andedräckt och jag va på väg till BVC
Drog ett skämt: Varje dag
Sjöng en sång: Hm.. Igår?

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:
Beror på vilket fönster man tittar ut igenom
Lyssnar du på musik nu: Nepp lyssnar på tv:n som Peter tittar på
Vad har du på dig: Hotpants och linne
Vad är det på din musmatta: Massa skit och kladd

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter:
Hm.. kanske
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Spöken: Ja
Tomten:
Hur många kuddar sover du med: Tre eller fyra (en är amningskudde :P)
Dricker du mjölk: NEJ! Hatar mjölk! Skulle aldrig dricka det rakt av!
Person du hatar mest: Inget namn nämnt men ni vet nog
Är du ett hälsofreak: Nopp
Vilket är det värsta vädret: Snöblask!


Andras kommentarer
Pappa

Ha ha ha... Lustigkurre där! Kan lära dig än! (att spel trummor)

2008-06-09 @ 19:14:48
Therese

Haha.. nää :P är inte direkt intresserad av nåt av alternativen. :P

2008-06-09 @ 20:20:03
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll