Varit på stan

2008-03-25 @ 20:27:34

Idag va jag och Alexander på stan medan pappa låg hemma och sov. :)
Hittade 3st linnen för 29:- st!! Det va riktigt bra pris tycker jag! Passade på att ta kort på reg skylten vi köpt åt Alexander

501045-32

Så när jag ändå va i stan så gick jag in på banken och öppnade ett kapitalkonto åt honom. Tänkte börja spara undan en slsant i månaden åt honom.

Vi gick även och hälsade på Ansi och Ulla va oxå där. Ansi byggde om sin biabädd till en säng åt Alexander och han gillade den :P

501045-35

Såå söt han ä, min älskling!

501045-34


Så va det baddags idag och pappa passade på att ta nya fina bilder


501045-37

Älsklingen gillar verkligen att bada!

501045-36

Så fin!

501045-38

På skötbordet efter badet med fina handduken

Andras kommentarer
Lena

Så himla söt!! Fin skylt med=)

KRAMEN.

2008-03-25 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll