Nya bilder efter badet

2008-05-11 @ 11:54:56

Idag så satte jag för första gången på Alexander sin fina morgonrock! Han är ju alltid så frusen av sig så därför har jag alltid klätt på honom direkt efter badet men idag så va det sååå varmt i lägenheten så jag satte på honom den. Och så söt man blev då :)

501045-131

Min underbara älskling

501045-132

Sötisen i mammas famn

501045-133

Skrutte plutten


Men sen så ville han inte vara med längre då han vart hungrig..så då tog jag av morgonrocken då det blev för varmt annars. Och efter maten fick han sitta i soffhörnet där han äääälskar att sitta.


501045-135

Skrutten tittar på TV. Det älskar han!

501045-134

Plutten reste sig upp lite grann! Snart sitter han själv om det fortsätter i den
här takten!

501045-136

Baby hoppade precis upp när jag tog kortet

501045-137

Sen ville även Sampo va med på bild.


Nu ska jag ta och gå ut med Diva och sen vika tvätt och ev dammsuga om jag hinner!

Andras kommentarer
Ewie

aw vad söt ^^

2008-05-11 @ 11:59:07
URL: http://ewiiie.blogg.se
Lena

Vackra underbara unge... Han för söt lilleman!! KRAMAR i banor.

2008-05-11 @ 22:31:28
URL: http://minaunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll