Alexander kissade nyss i pottan!!

2008-11-02 @ 20:39:15

Vilken duktig kille jag har! Igår köpte ju hans mormor en potta åt honom på ullared och vi har väl testat den 2-3 gånger och nu ikväll så satte jag honom där och blåste lite bubblor ed honom på golvet. Och hux flux så började melodin spela i pottan = han har kissat!! Både han och jag vart chockade över melodin för inte trodde jag han skulle kissa så snabbt i pottan. Och han fattade ingenting vart ljudet kom ifrån.

Vilken duktig liten kille jag har!! Hans pappa blev också chockad och stolt över honom att det gick så snabbt att kissa där i första gången.



Bild från igår när skrutten sitter på pottan!

Andras kommentarer
Camilla

Det var det värsta!! Så duktig han är! :D



Ska vi till ÖF på torsdag? Skulle vara kul. :)



Kram

2008-11-03 @ 16:31:32
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Visst e han :)



Ja det kan vi göra!



Kram

2008-11-03 @ 21:03:17
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll