EFIT dag 1/11

2008-11-01 @ 18:34:39

Varje månad den 1:a så är det EFIT dag (ett foto i timmen).. Kom dock på det lite försent idag (som vanligt) så började inte fota förrän kl 10.

Anledninen till att bilderna ser ut som dom gör är för att det är min syster som fotat dom mesta med hennes kamera..


10:00



I bilen på väg till Ullared


11:00



Glad plut på gekås


12:00
va det matdags på cafet på gekås men glömde ta bild...


13:00



Syster och mamma..



Det ska börjas i tid


14:00



På väg mot bilen.



Schysst..


15:00



Trött plutt i bilen på väg hem.


16:00



Testar pottan som han fått av mormor.


17:00



Alexanders morfar har kommit..


18:00



Tillslut så somnade den övertrötta lill fisen..


19:00



Lite försenad middag då han va lite övertrött och sov innan..


20:00



Middagsdags för oss vuxna.. Köttfärsfyllda halloween pumpor. Mumsigt!


21:00



Sovdags



"Men inte vill jag sova heller"



Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll