Haft fullt upp

2008-11-26 @ 09:55:55

I måndags så va första teori lektionen på körskolan. Det gick bra. Va inget krångligt alls. Och igår så va jag där igen med Peter och Ulla då vi gick en handledarutbildning. Helt onödig! Hälften av det hon sa hade hon redan sagt på teori kursen, och den andra hälften visste man redan om. 3 timmar fick man sitta och lyssna på sånt man redan visste för att få ett intyg om att vi gått kursen. Kul..

Idag så ska vi till Alexanders kusin Agust som fyller 1 år. Dom blir stora fort!! Herregud vad tiden går. Inte länge kvar tills Alexander blir 1 år heller... Men först så är det jul :) Bara två dagar kvar tills vi ska flytta! Sen ska julsakerna upp! Vad jag längtar :) Handlade endel julklappar igår. Älskar att handla julklappar! Synd bara man inte hade 10 000 kr att spendera på juklappar :P Gjorde iaf lite fynd på H&M. Skulle gått på 310kr, men jag betalade 140 kr :P Det e bra! Köpte 2 mössor till mig då det va ta två betala för en. Sen lite strumpor till både mig och Alexander och ett par byxor till Alexander. Jag hade 50kr rabatt på H&M som jag fått från min bonus sen hade jag visst 70 kr kvar på mina presentkort som jag fick när jag fyllde år.

Andras kommentarer
Maylin

Kul med körkort. Håller tummarna att det går bra för dig!

2008-11-28 @ 09:22:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll