Nu är det dags!

2008-11-18 @ 00:48:07

Nu är allt klart gällande körkort!! Mamma fick ett samtal idag om att pengarna sätts in på hennes konto i morgon. Jag ringde till körskolan för att höra när nästa teorikurs va. Det började en idag, men det va ju för sent då. Men nästa kurs skulle inte börja förrän mitten av JANUARI!!! WHAAAAT?!?! Jag vill ju helst ha körkortet klart tills Alexander ska börja på dagis (ja... förskola då mamma...) i mars (ev). Men  så sa hon det att jag kan hoppa på nästa måndag för det gör inte så mycket om man missar en lektion, jag kan ju plugga det jag missade hemma. Så redan om en vecka ska pluggandet börja :D Hejja mig!! Sen på tisdag nästa vecka ska vi på handledarkurs. Ska dit med både Peter och Ulla så jag kan köra runt dom :P haha. Men så kan man öva själv oxå så slipper man ta så många körlektioner. Jag kan ju köra, men det e ju vissa problem jag har.. Och när jag kommer till ett sånt ögonblick där problemet dyker upp så blir jag stressad och tänker för mycket och så blir det motorstopp :P Det som är mitt problem är just att starta i backar... det gillar jag INTE!! Men jag övade med Peter på det förra hösten i en grusgrop och det gick faktiskt jättebra, men jag måste ju lära mig att INTE stressa upp mig över det. För det e ju då allt går åt helvetet. Men förr eller senare så sitter det väl :P



Vet faktiskt inte vilket som blir värst.. teoriprovet eller uppkörningen.. Jag HATAR ju prov då jag är och har alltid varit en sån där teoripluggande inte sätter sig ordentligt i huvudet. Och speciellt inte om man ska SKRIVA prov. Men det ska jag fixa! Har jag bestämt! Sen det där med uppkörning är jag lite skraj för.. Att någon sitter och verkligen kontrollerar allt man gör. Är ju sån som är rädd för att göra fel och tror jämnt jag gör fel.. Kommer ju vara riktigt nervös inför det!! MEN jag ska klara det :D



Haha! Mitt skräckscenarie??

Andras kommentarer
Camilla & Vilgot

Det här kommer du fixa galant ;)

2008-11-18 @ 11:35:47
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Ansi

Klarade jag det som klimakterie stinn 34 åring så klarar du det!! Lycka till!!!!!!!!!!

2008-11-18 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll